loading...
خلوتکده
♕K҉i҉n҉G҉♕ بازدید : 87 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

کجایی که داره بی تو نفسم می گیره

کجایی که داره بی تو نفسم می گیره


تو رو میخوام کنارم بی تو آروم ندارم


نمی تونه جاتو کسی تو دلم بگیره


فقط تورو میخوام من بی تو آروم ندارم


بی تو زندگی محاله بی تو یه روز یه ساله


دلم برات چه تنگه دنیا با تو قشنگه


می یوسمت یه عالم آروم میشه خیالم


با تو همش رو ابرام نباشی خیلی تنهام

 

تو دنیا هیچکسو از تو بهتر ندیدم


یه تار موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم


به آرزوم می رسم با تو من خوشبختم


تمام عمرم شب و روز دنبالت می گشتم


قلبم مال تو ، جونم مال تو ، عشقم من به تو مینازم نفسم


قلبم مال تو ، جونم مال تو ، عشقم من تو رو دوست دارم عزیزم


کجایی که داره بی تو نفسم می گیره


تورو میخوام کنارم بی تو آروم  ندارم


نمی تونه جاتو کسی تو دلم بگیره


فقط تو رو می خوام من بی تو آروم ندارم


عشق همیشگیمی تمام زندگیمی


همش تو رویا هامی و مثه نفس باهامی


تو خوبی و خواستنی پاکی و دوست داشتنی


هر جای دنیا باشی الهی زنده باشی


تو دنیا هیچکسو از تو بهتر ندیدم


یه تار موتو عزیزم به صد تا دنیا نمیدم


به آرزوم می رسم با تو من خوشبختم


تمام عمرم شب و روز دنبالت می گشتم


قلبم مال تو ، جونم مال تو ، عشقم من به تو مینازم نفسم


قلبم مال تو ، جونم مال تو ، عشقم من تو رو دوست دارم عزیزم


کجایی که داره بی تو نفسم می گیره


تو رو می خوام کنارم بی تو آروم  ندارم


نمیتونه جاتو کسی تو دلم بگیره


فقط تو رو می خوام من بی تو آروم ندارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدمها در ازدحام گم می کنند،همدیگر را و گاهی هم خودشان را...! و خـــلوتکـــده جاییست که ما پیدا کنیم هم را... پس اهسته قدم بر دارید شاید بالهای دوستدارانش زیر پایتان باشد...!

انتخاب بهترين وبلاگ ماه
اطلاعات کاربری
نظرسنجی
درمورد وبم نظر بدین؟
آمار سایت
  • کل مطالب : 1145
  • کل نظرات : 86
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 151
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 968
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 23,266
  • بازدید کلی : 199,847
  • کدهای اختصاصی
    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

    دریافت کد پیغام خوش آمدگویی


    دریافت کد کج کردن عکس

    ابزار و قالب وبلاگ :: تم ویوز

    کد متحرک کردن عنوان وبلاگ